Als medewerker backoffice zorg je er voor dat onze klanten tot in de puntjes bediend worden. Ontzorgen staat bij Bek & Verburg hoog in het vaandel, en samen met de front office zorgt de afdeling back office er voor dat het hele proces in de puntjes verzorgt is. Je hebt veel contact met klanten, onze locatiemanagers en elke dag staan nieuwe uitdagingen en vraagstukken op je te wachten.

Wat je in het kort doet:
Ik zorg er voor dat klanten geen omkijken naar ons hebben, en alles tot in de puntjes is verzorgd.

Hoe ziet je dag eruit:
In de ochtend pak je een kop koffie en loop je naar je werkplek. Je zet je computer aan, en bekijkt als eerst de ticketbox. We zijn een 24 uurs bedrijf wat betekend dat 24/7 vragen en verzoeken van klanten over de hele wereld binnenkomen. Samen met Lindo en Melissa stem je af wat jullie oppakken. De bonnenstroom is inmiddels binnengekomen en je begint met het sorteren van de bonnen. Tussendoor ontvang je telefoontjes van klanten die vragen hebben over facturen en je springt af en toe bij om vragen over de planning te beantwoorden. Lekker afwisselend!

Om half 1 is het tijd voor de lunch, je overlegt met je collegas wie er mee gaat lunchen in de gezamenlijke kantine.

In de middag help je Nathalie om haar bonnenstroom te organiseren, er is een hoop binnengekomen! De facturen welke je vanmorgen hebt gemaakt zijn inmiddels allemaal nagekeken, tijd om deze officieel te verzenden! Je handelt verder nog wat vragen van klanten af, en als alles is behandeld sluit je de computer weer af. Alles is weer geregeld!